/

Sosyal medyayı ikiye bölen iç çamaşırı

Influencer dünyasının en çok konuşulan isimlerinden Kim Kardashian, iç çamaşırı markası ‘Skims’le de dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Sütyenlerin kullanım amaçlarından biri olan meme uçlarını gizlemeyi tersine çevirerek, belirginleştiren tasarımlar, sosyal medyayı da ikiye böldü. Bu tasarım kimine göre feminist bir yaklaşım, kimine göreyse teşhircilikten başka bir şey değil. Ama kesin olan bir şey var ki ezberleri bozarak yine iyi bir reklama imza attı.

Latest from Dolce Vita

Bir Karayip masalı: Cartagena

Kolombiya; Amazon ormanları, And Dağları, Karayip ve Pasifik kıyılarıyla Güney Amerika’nın en zengin coğrafyalarından birisi. Ülke,

Pandemi sonrası moda ve lüks

Pandemi, moda ve lüks kavramlarını kökten değiştirdi; tüketim alışkanlıklarından estetik algısına kadar birçok unsur yeni bir